مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 12:572022-10-08اقتصادي

فارس من| مطالبه مردم بابت توقف صید ترال توسط شرکت چینی / ممنوعیت صید ترال ادامه دارد


قرار بود صید ترال در آب های جنوب کشور به مدت دو سال برای انجام کارهای تحقیقاتی متوقف شود اما این روزها خبرهایی از آغاز دوباره صید در این آبها از سوی شرکت های چینی شنیده می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، آذر 99 و پس از مدت ها خبرسازی و انتشار اطلاعاتی از جاروکردن کف خیلج فارس و دریای عمان، وزیر وقت کشاورزی به مجلس رفت و در نهایت توافقی حاصل شد که به مدت دو سال هرگونه صید ترال در ایران ممنوع شود.

مجددا این روزها  اخباری می رسد که صید ترال از سوی شرکت هایی که 49 درصد سهام آنها متعلق به درخواست پیگیری کرده بودند، آنها نوشته اند که چندین سال است مردم شریف بندر جاسک که اصلی ترین منبع درآمدی شان صید از طریق دریاست با مشکلی به نام صیدترال کشتی های غول پیکر چینی مواجه شده اند.

این مطالبه که از دولت قبل شکل گرفته و تاحدودی نیز به نظر برطرف شده بود اکنون به نظر می رسد باز دامن صیادان جاسکی را گرفته است بنابراین با توجه به کش دار شدن این موضوع و عدم برطرف شدن این مشکل با وجود مطالبه فراوان از مسئولان ذیربط لازم است تا شخص رییس جمهور در این قضیه ورود کرده و دستورات لازم جهت برطرف شدن مشکل را صادر نمایند.

خبرگزاری فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه های فارسِ من برای خود تعریف کرده پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبه مردم بابت توقف صید ترال توسط شرکت چینی / ممنوعیت صید ترال ادامه دارد

فارس من| مطالبه مردم بابت توقف صید ترال توسط شرکت چینی / ممنوعیت صید ترال ادامه دارد